Procesul de achiziționare de locuințe a fost accelerat de programul ,,Noua Casă” și de creditele ipotecare de peste 11 miliarde de lei pe care românii le-au luat în 2020.

Cifra de vânzări a companiei Blitz a crescut cu 2,5 milioane de euro, în creștere cu 4 % față de anul 2019.  Președintele agenției imobiliare Blitz, Cătălin Priscorniță a declarat că anul 2020 a fost un an foarte important pentru companie.

Compania a implementat mai multe program de dezvoltare pentru agenți, cât și pentru manageri.

Perioadă intensă de activitate în 2020

”Deși a fost un an atipic din cauza pandemiei, cifra de vânzări a companiei a depășit 2.5 milioane de euro, în creștere cu 4% față de 2019. A doua jumătate a anului a însemnat pentru noi o perioadă intensă de activitate, în care am recuperat lunile mai slabe din cel de-al doilea trimestru. Pentru a susține această dezvoltare, am extins rețeaua de angajați și colaboratori cu peste 40%, depășind la finalul anului trecut 150 de persoane. Un focus special a fost acordat reorganizării și revitalizării departamentelor de ansambluri rezidențiale și de vânzări case, pe fondul creșterii în piață a dinamicii pe aceste segmente”, a mai precizat  Cătălin Priscorniță, CEO Blitz.

Numărul de vizionări efectuate a depășit 15.000 pe parcursul anului 2020, acest lucru însemnând o medie de peste 1.250 de vizionări pe lună.

Pandemia a crescut consumul online

Cătălin Priscorniță a mai declarat că va lucra la implementarea unor facilități digitale noi, deoarece pandemia a crescut considerabil numărul de vizite pe site-ul Blitz.

”2020 a fost  pentru noi un an foarte important. Odată cu aniversarea a 10 ani, am implementat o serie de programe de dezvoltare internă, atât pentru agenți, cât și pentru manageri, pentru a crește calitatea serviciilor noastre și a oferi clienților o experiență unică pe piață. Optimizarea continuă a platformei noastre, precum și implementarea unor facilități digitale noi – așa cum sunt, de exemplu vizionările virtuale – mai ales în contextul pandemiei care a crescut consumul online, s-au tradus printr-o creștere semnificativă a numărului de vizite pe site-ul Blitz”, a spus Cătălin Priscorniță.

Compania și-a deschis cel de-al doilea birou în Brașov, pe lângă cel deja înființat în 2018. De asemenea, la finalul lui 2020, agenția Blitz și-a propus deschiderea a peste 20 de birouri în principalele centre economice din țară, inclusiv în Capitală.

Modelul de extindere va fi unul mixt, cuprinzând atât birouri proprii, cât și parteneriate locale în sistem franciză.

Compania Blitz

Blitz a fost înființată de Cătălin Priscorniță și este o companie antreprenorială în imobiliare din Cluj-Napoca. Compania este prezentă pe piața imobiliară de mai bine de 11 ani.

Cifra de afaceri în 2020 a fost de peste 2,5 milioane de euro, având peste 150 de angajați și colaboratori. Anul tercut, Blitz a realizat peste 1000 de tranzacții, iar valoarea totală s-a ridicat la 65 de milioane de euro.

Blitz este membru fondator al Comunității Elitelor în Imobiliare din România (CEIR) și un reper de bune practici în industria imobiliarelor. În 2020, Cătălin Priscorniță, CEO Blitz a primit premiul de ”Leadership-ul anului în imobiliare