Alba. Regionala Cluj a CNAIR a alocat suma de aproape 18 milioane de lei pentru pentru frezarea și turnarea covorului asfaltic pe DN 75.

Florin Roman a declarat că până la sfârșitul verii, calvarul șoferilor ce circulă pe acel tronson va înceta.

„Joi a fost încărcat pe SEAP anunțul privind licitația lucrărilor. Sunt licitate trei loturi pentru ca lucrările să fie finalizate până la sfârșitul verii. Calvarul șoferilor care circula pe acest tronson va înceta”, a precizat deputatul PNL.

Alba. Tronsonul Câmpeni-Turda, un adevărat coșmar pentru toți șoferii

De asemenea, Roman a mai precizat că în ultimii doi ani, sub conducerea guvernării PNL s-au reabilitat aproape 120 de km de drum național.

,,Întârzierea lucrărilor se datorează adoptării bugetului de stat doar în luna martie. Noul covor asfaltic va tranzita localitățile Ocoliș, Poșaga, Sălciua, Baia de Arieș, Lupșa și Bistra. Am susținut împreuna cu primarii liberali aceasta finanțare și ne-am ținut de cuvânt. De altfel, sub guvernarea liberală, în ultimii doi ani, vorbim în total de peste 120 de km de drum național, pe DN 74 și DN 75, adică ce nu s-a făcut în 30 de ani.

Iar celor care au politizat aceste eforturi, dar nu au mișcat un deget cât timp au guvernat le spun un singur lucru: fapte, nu povești, domnilor pesediști!”, a transmis Florin Roman.

Astăzi, 7 mai, a avut loc un protest în fața Prefecturii Alba și cea din Cluj. Oamenii sunt nemulțumiți de faptul că drumul Turda-Câmpeni este plin de gropi, iar autoritățile nu au făcut nimic pentru îmbunătățirea asfaltului.

„Legătura Țării Moților este necesară nu numai cu Alba-Iulia, ci și cu Turda și Cluj-Napoca, orașe în care mulți dintre noi muncim. Dar, factorilor de decizie din Alba nu le pasă, doar acest drum nu leagă Țara Moților cu capitala de județ, celor de la Cluj, nici lor, doar face legătura cu alt județ.

Acest drum a fost schilodit de trecerea timpului dar și de traficul greu rezultat din exploatarea unor resurse din zona noastră, a Țării Moților, lemnul sau agregatele de nisip și piatră care au alimentat diverse sectoare de autostrăzi din județele Alba sau Cluj”, se arată în petiția formulată, privind situația drumului