Concret, oficialii județului Brașov vor să realizeze o aplicație care să cuprindă toate traseele și toți operatorii de transport.

De asemenea, pentru ca transportul să de vină mai rapid, eficient, autoritățile vor implementarea unui sistem de ticketing(cumpărare bilete) care să integreze transportul rutier metropolitan și intra-județean.

Allen Coliban, primarul orașului Brașov, menționează că nu pot fi neglijate traseele cu potențial turistic, astfel, se impune introducerea unor curse de weekend pe rutele Zărnești, Vama Buzăului, Țara Făgărașului.

Pe lista de obiective a celor două instituții se mai află operaționalizarea aeroportului Brașov-Ghimbav, viitorul tren metropolitan, creșterea ariei de acoperire a operatorului RATBV în zona metropolitană, înființarea unei  Asociații de Dezvoltare Intercomunitară(ADI) de transport în Țara Făgărașului.

Toate aceste modernizări vor avea capitole separate de cheltuieli la Primăria Brașov și la Consiliul Județean, iar aplicațiile pentru integrarea tuturor traseelor și a operatorilor va deveni funcțională în cel mai scurt timp.

În anul care se încheie, Primăria Brașov a alocat operatorului de transport public SC RATBV SA suma de 58 de milioane de lei, bani necesari pentru cheltuielile de transport ale elevilor, pensionarilor, veteranilor de război, donatorilor de sânge și pentru acoperirea diferenței dintre preț și tarif, pentru călătoriile raza municipiului Brașov.

Digitalizarea transportului public în comun va face mai plăcut transportul public în comun și se speră ca în felul acesta brașovenii să lase mașinile acasă.

În anul 2019, Brașov a avut coeficientul de poluare 18, iar asta a fost din cauza faptului că nu au existat măsuri practice pentru poluarea cauzată de construcțiile care nu  au în vedere spațiile verzi.