În cursul anului trecut, primarul Allen Coliban împreună cu viceprimarul Flavia Boghiu au discutat cu reprezentanții RATBV cu privire la implementarea unor măsuri de descongenioare a traficului în anumite zone, prin utilizarea transportului public sporit față de cel personal.

În acest sens, conducerea primăriei a propus creșterea frecvenței a mijloacelor de transport pe linia 50, către cartierul Șchei, dar și a celor care merg până la Pietrele lui Solomon.

Așadar, începând cu data de 9 ianuarie, frecvența transportului pe linia 50, la orele de vârf, va fi în medie de un autobuz la fiecare 7 minute, iar pe linia 15 se va adăuga un mijloc de transport în vederea reducerii a timpului de așteptare la jumătate.

Problema RATBV. În loc de beneficiu… pagubă pentru bugetul local

Cu toate acestea însă, decizia de față a fost luată fără efectuarea unui studiu de trafic, motiv pentru care, multe dintre aceste autobuze circulă mai mult goale.

Se pare că de această data, primarul Coliban nu a reușit să organizeze o consultare publică, negândindu-se că aglomerația de care vorbește este înregistrată doar de câteva ori pe an.

Având în vedere acest lucru, ruta propusă cu autobuze din 7 în 7 minute va reprezenta mai degrabă o pagubă pentru bugetul local, din cauza faptului că se va consuma combustibil inutil, ci nu un beneficiu pentru brașoveni.

„Așa cum am promis, ieri am avut o întâlnire, împreună cu doamna viceprimar Flavia Boghiu, cu reprezentanții RATBV, pentru a stabili măsuri imediate care să ajute la fluidizarea circulației pe zona Șchei. În cazul cartierului Șchei, va fi o frecvență de 7 minute la orele de vârf și 15 minute în rest.

Am suplimentat autobuzele și pe perioada weekendului, astfel încât toți brașovenii și turiștii care vor să viziteze Șcheiul sau zona Pietrele lui Solomon să aibă o frecvență mai bună a acestor autobuze. Pe linia 15 am dublat numărul de autobuze” , a declarat Allen Coliban, primarul ”facebook” al Municipiului Brașov.