Brașov. Un bărbat de 66 de ani ce a fost vaccinat cu două doze diferite de ser nu a primit adeverința de vaccinare.

Platforma de vaccinare s-a blocat și nu i s-a putut elibera documentul care să ateste imunizarea. Totodată, bărbatul nu a mai putut merge nici în vacanță, relatează Antena3.

Prima doză de vaccin a primit-o pe 14 martie, fiind vaccinat cu Pfizer. Rapelul programat pe 4 aprilie a fost amânat deoarece a fost diagnosticat cu COVID-19 cu trei zile înainte de vaccin. Bărbatul a făcut o formă ușoară a bolii, fiind internat 14 zile în spital.

Bărbatul a fost nevoit să înceapă vaccinarea de la 0, încercând să se programeze pentru o nouă doză, dar nu a reușot.

Brașov. Vaccinare cu bucluc

El a cerut ajutor celor de la STS, dar reprezentanții i-au precizat că sesizarea lui excede obiectul lor de activitate și a fost îndrumat să ia legătura cu cei de la DSP Brașov.

La fel ca și cu cei de la STS, bărbatul a primit răspuns că cel mai bine ar fi să ia legătura cu medicul de familie și să se reprogrameze. Astfel, pensionarul a reușit să vorbească cu medicul de familie și să se programeze pe 7 mai la vaccinare, din nou. Nici de data aceasta nu a primit adeverință de vaccinare.

Pentru a rezolva această situație complicată, bărbatul a luat legătura cu secretarul de stat Andrei Baciu și i-a explicat ce s-a întâmplat. Secretarul de stat i-a spus să descarce adeverința de vaccinare de pe site-ul adult.renv.ro, dar bărbatul i-a explicat că nu este posibil.

Secretarul de stat l-a întrebat dacă medicul de familie a știut că a primit prima doză cu serul produs de Pfizer, iar acesta i-a răspuns pozitiv. Alegerea lui a fost vaccinarea cu Johnson&Johnson.

Secretarul de stat Baciu a promis că îl va ajuta, însă până acum cazul brașoveanului a rămas fără soluție.