Duka Timea, una dintre organizatoare, a declarat că anul acesta s-a pus un accent preponderent pe produsele confecţionate de producătorii autohtoni, cu scopul de a sprijini întreprinzătorii locali, iar cumpărătorii interesaţi vor putea găsi o ofertă bogată, de la produse apicole, turtă dulce, preparate din carne şi lapte, legume şi fructe până la bijuterii unicat, decoraţiuni, confecţii textile, cărţi şi vinuri.

Aceasta a menţionat că dorinţa organizatorilor nu a fost să realizeze un magazin online, ci o platformă de promovare a produselor locale, prin urmare fiecare cumpărător va trebui să ia legătura direct cu producătorii, fie telefonic, fie online pentru a face comenzile de care sunt interesaţi, datele de contact putând fi găsite pe site-ul https://www.kultura.ro/ro/targul-de-craciun-2020/, lângă imaginile cu ofertele participanţilor la târg.

 „Din cauza situaţiei epidemiologice, Târgul de Crăciun din Sfântu Gheorghe, care a devenit deja o tradiţie, s-a mutat anul acesta în mediul online (…) Produsele se evidenţiază prin caracterul lor tradiţional şi unic, astfel încât târgul oferă o gamă variată de produse şi, în acelaşi timp, oferă o oportunitate excelentă pentru achiziţionarea unor surprize pentru copii (…) Vânzările şi livrările se vor efectua individual, de către fiecare vânzător în acord cu cumpărătorul”, a menţionat Duka Timea.

În anii anteriori, târgul a fost organizat în centrul municipiului Sfântu Gheorghe, unde zilnic erau organizate concerte şi spectacole în aer liber susţinute în special de copii.

Ediţia de anul trecut a fost specială prin faptul că a fost primul târg ecologic organizat de Crăciun în judeţul Covasna, comercianţii de mâncăruri şi băuturi fiind obligaţi să renunţe la tacâmurile şi paharele din plastic şi să folosească doar din cele biodegradabile sau reutilizabile.