Tudor Benga și-a exprimat  îndoielile cu privire la finalizarea Aeroportului Internațional Brașov, obiectiv  gestionat de Consiliul Județean.

„Am ales să nu comentez public ultimele știri despre Aeroportul Brașov până la finalizarea dezbaterilor pe bugetul județean. Intuiam, și am intuit bine, că vor mai apărea detalii semnificative dincolo de ce a ales CJ-ul să servească publicului la începutul săptămânii. Fiindcă informația publică despre proiectul aeroportului este foarte atent coregrafiată de către șeful CJ Brașov și am o presimțire că șirul veștilor proaste de-abia începe. Sper sincer să mă înșel, însă sunt lucruri asupra cărora atenționez repetat de ani de zile și tare mi-e că vom ajunge la vorbele mele, și vă spun că îmi doresc din tot sufletul să n-am dreptate. Povestea cu rezilierea contractului pentru cele 9 obiective ce trebuiau executate de Construcții SA Sibiu e doar o bucată din puzzle.[…] Ceea ce nu pot însă accepta este insistența cu care șeful CJ și echipa de proiect continuă să-i prostească pe brașoveni privind termenul de finalizare.

Văd că săptămâna asta au început să vorbească despre 1 aprilie 2022. Nu doar că termenul ăsta nu e realist nici măcar conform noului grafic de realizare a lucrărilor neterminate de către Construcții Sibiu. Dar balivernele despre debutul cu «curse interne» insultă inteligența oricărui om care pricepe cât de cât aviație comercială. Nu există trafic pentru absolut nici o cursă regulată internă de pe Aeroportul Brașov, vă dau eu în scris treaba asta. Aiurelile despre aeronave de 18 pasageri sunt praf în ochi. Am zis-o de zeci de ori și o voi mai zice: Aeroportul Brașov nu se va putea considera „finalizat‟ decât în ziua in care prima cursă regulată de pasageri va ateriza la Ghimbav. Iar acea primă cursă regulată va fi internațională, nu domestică, vă asigur.‟

Deputatul a subliniat că nu are acces la toate informațiile privind proiectul finalizarea Aeroportului Internațional Brașov

„M-am adresat direct și Eurocontrolului si Romatsa, nu doar CJ-ului, pentru a lămuri povestea cu turnul virtual și am fost trimis cu grație de la Ana la Caiafa. Problemele din executarea contractului cu Construcții Sibiu pot fi o justificare pentru câteva luni de întârziere, dar dacă întârzierea se va contabiliza în ani, așa cum mi-e mie teamă că vom afla cât de curând, atunci discutăm despre cu totul altă responsabilitate și alți responsabili. Repet, sper sincer să n-am dreptate, dar dacă ne vom trezi cu finalizarea împinsă până in 2024 să țineți minte că nu va fi fost vorba nici o clipă despre problemele unui constructor sau altuia, ci despre o strategie politicianistă și un management de proiect defectuos”, a scris Tudor Benga pe pagina sa de Facebook.