În data de 12 aprilie, administraţia locală chemase bistriţenii să participe la dezbaterea publică a bugetului municipiului, însă din cauza pandemiei s-a luat hotărârea ca dezbaterea să se organizeze exclusiv online. Astfel, persoanele interesate sunt nevoite să se înscrie pentru a primi invitaţia pe ZOOM.

În urmă cu câteva zile administraţia locală a publicat felul în care a gândit veniturile şi cheltuielie oraşului, pentru anul în curs. Odată consultat, bistriţenii au putut să-şi spună părerea şi să vină cu propuneri sau obiecţii la Bugetul municipiului pe 2021. Aceştia mai au la dispoziţie până mâine, 10 aprilie, să trimită un mail în care să specifice exact ce anume au de obiectat sau sugerat.

Din cauza pandemiei, dezbaterea se mută în spaţiul online

Începând cu ora 16:00 bistriţeni ar fi trebuit să se prezinte mâine la sediul Primăriei, pentru a lua parte la dezbaterea publică a bugetului. Cu toate acestea însă, în contextul pandemic actual, administraţia a anunţat că dezbaterea se va desfăşura exclusiv online, în limita a 100 de participanţie pe ZOOM. Persoanele interesate vor primi invitaţia în ordinea înscrierii.

„Contextul epidemiologic actual și numărul ridicat al cazurilor de infectări cu noul coronavirus (COVID-19) fac imposibilă organizarea dezbaterii publice a bugetului de venituri și cheltuieli al municipiului Bistrița cu prezența fizică a cetățenilor.

În această situație, dezbaterea publică a bugetului se va desfășura luni, 12 aprilie 2021, de la ora 16.00, exclusiv online, pe platforma Zoom.

Condițiile de participare obligatorii sunt următoarele:

– completarea prealabilă a formularului de înscriere;

– înregistrarea pe platforma Zoom folosind numele și prenumele real;

– camera web să fie pornită pe tot parcursul intervenției.

Înscrierile se poate face începând de vineri, 09 aprilie 2021, și se vor încheia luni, 12 aprilie 2021, la ora 10:00, în limita a 100 de persoane, completând următorul formular: https://forms.gle/MBToj27ec8Fj2x739

Link-ul de acces pe platforma Zoom va fi transmis luni, 12 aprilie 2021, pe adresa de mail specificată în formularul de înscriere.

Înregistrarea pe platforma Zoom se va putea face luni, 12 aprilie 2021, începând cu ora 13:00. Intervenția va fi limitată la 5 minute, iar ordinea în care se va putea interveni va fi cea în care s-a făcut înregistrarea.

Reamintim că se pot depune propuneri privind proiectul de buget și la registratura primăriei, din str. Gheorghe Șincai, nr. 2 sau pe adresa de e-mail primaria@primariabistrita.ro”, au transmis reprezentanții Primăriei Bistrița.