În județul Hunedoara, 64% dintre elevii claselor a VIII-a au reușit să promoveze acest test.
„Centralizarea datelor comunicate de unităţile de învăţământ relevă un număr de 1.023 elevi care au obţinut medii mai mari sau egale cu 5, reprezentând un procent de 63,86%, faţă de 65,6% – înregistrat la nivel naţional. A fost obţinută o medie de 10, a unui elev de la Şcoala Gimnazială nr. 2 Hunedoara”, a precizat ISJ Hunedoara, pentru Agerpres.

Hunedoara. Cele mai bune rezultate la limba română

Profesorii din Hunedoara spun că, în pofida învățământului on-line și a impedimentelor care au ținut de transportul elevilor la școală, rezultatele la limba română sunt printre cele mai bune din țară.

72,93% dintre cei care prezenți au obținut note de promovare. La Matematică, procentul notelor mai mari sau egale cu 5 fiind de 58,21%

„Crizele, în general, evidenţiază tot ce este mai rău, dar în acelaşi timp şi tot ce este mai bun. În cazul de faţă în cazul simulării pentru Evaluarea Naţională, din fericire, se constată că au fost scoase în evidenţă calităţile elevilor care după o lungă perioadă de predare on-line au reuşit să se mobilizeze. (…) De altfel, în mai toate judeţele ţării rata de promovare a fost peste 50%. Avem doar două situaţii: Vaslui cu 47,5% şi Timiş cu 48%, din motive bine cunoscute. Au fost foarte multe şcoli care nu au putut organiza simularea, fiind instituită carantina. E foarte important ca, de îndată ce va fi ridicată starea de carantină, aceste şcoli să poată organiza – şi au posibilitatea, prin ordinul de ministru pe care l-am promovat – să organizeze simularea şi pentru acei elevi”, a precizat Cîmpeanu, citat de Agerpres.

Cîmpeanu a recunoscut: școala on-line

„Şcoala on-line nu a fost eficientă, pentru că profesorii nu au fost pregătiţi pentru predarea on-line. Predarea on-line presupune cu totul alte activităţi faţă de predarea clasică: de la conceperea conţinutului până la evaluare şi examinare. Evaluarea şi examinarea trebuie făcute pe platforme dedicate, securizate, care să îţi ofere garanţia că cel care răspunde este într-adevăr elevul care trebuie să răspundă „, a declarat Cîmpeanu.