Pe 31 decembrie 2020, programul va fi unul redus, iar pe 1 ianuarie 2021, toate lanțurile importante de magazine și supermarketuri au închis. Din 2 ianuarie, Lidl, Kaufland, Auchan, Carrefour, Mega Image, Profi și Penny au anunțat programul ce va fi unul redus.

Pe 31 decembrie 2020, Lidl va fi deschise de la ora 7.00 până la ora 18.00. Pe 1 ianuarie 2021, toate magazinele vor fi închise, iar pe 2 ianuarie programul va începe la ora 9.00 și se va încheia la ora 17.00. Kaufland va avea deschise toate magazinele între orele 6.30 și 18.00 în ultima zi din anul 2020. Pe 1 ianuarie va fi închis, iar în a doua zi a anului programul de funcționare va fi 9.00 – 17.00.

Magazinele Auchan vor funcționa pe 31 decembrie după programul 7.00 – 18.00, pe 1 ianuarie 2021 va fi închis, iar pe 2 ianuarie programul anunțat este 10.00 – 21.00. Serviciul de livrare va funcționa non-stop pe 31 decembrie, 1 ianuarie și 2 ianuarie.

Carrefour va avea, în fucție de locație,  două variante de program: Varianta 1-   31 decembrie: de la ora 7.00 până la18.00, 1 ianuarie: închis, 2 ianuarie:  de la 7.00 până la 21.00, iar  varianta 2 – 31 decembrie: 9.00-18.00, 1 ianuarie: închis, 2 ianuarie: închis și  3 ianuarie de la 7.00 până 21.00.

Profi, de Anul Nou 2021, are deschis de la 6.30 pe 31 decembrie, iar la ora 18.00 se  închide. Nu va fi deschis pe 1 ianuarie, iar pe 2 ianuarie programul de funcționare este 9.00 – 16.00.

Penny are pe  31 decembrie 2020 program scurt, iar toate magazinele se vor închide la ora 19.00. Pe 1 ianuarie toate magazinele sunt închise, iar pe 2 ianuarie 2021 programul va fi 10.00-18.00.

Magazinele Mega Image și Shop&Go au deschis în Ajunul Anului Nou începând de la 7.00 dimineața până seara la 21.00. Prima zi a anului 2021 magazinele Mega Image sunt închise, activitatea fiind reluată din 2 ianuarie 2021 între orele 11.00- 18.00. Pe 3 ianuarie, programul va fi la fel ca și pe 31 decembrie 2020, între orele 7 dimineața, până seara la 21.00.

Autoritățile recomandă, în această perioadă unde magazinele sunt aglomerate, deschiderea tuturor caselor de marcat, precum și limitarea numărului de clienți , astfel încât să fie respectată distanța fizică de 1,5 metri între persoane.